بهترین جراح بینی

در رابطه با انتخاب بهترین جراح بینی می توان عنوان نمود که به دلیل حساسیت بالا و پرمخاطره بودن این نوع عمل، جراح رینوپلاستی ضمن داشتن تخصص لازم، تجربه و مهارت کافی، باید با متدهای پزشکی روز دنیا آشنایی کامل داشته باشد و از امکانات و تجهیزات بروز استفاده نماید تا دستیابی به نتیجه ی مطلوب از عمل حاصل گردد.

به گفته پزشکان متخصص زیبایی، جراحی بینی یا رینوپلاستی یکی از دشوارترین جراحی ‌های پلاستیک و زیبایی است. بیمارانی که این عمل جراحی را در کنار دیگر جراحی‌های زیبایی تجربه کرده‌ اند نیز این موضوع را تایید می‌ کنند. به همین دلیل یافتن بهترین جراح بینی، این‌چنین مهم است، چرا که کیفیت و مهارت جراح زیبایی، در کنار انجام یک جراحی با مشکلات کمتر، اثر مستقیمی در زیبایی چهره شما خواهد داشت.

نکات قابل توجه در انتخاب بهترین جراح بینی

بهترین متخصص جراحی بینی از چند جنبه مختلف قابل بحث و ارزیابی است. ممکن است از دید انجمن بین‌ المللی جراحان پلاستیک، یک سری فاکتور برای تشخیص خوب بودن جراح رینوپلاستی مطرح شود؛ اما از سوی بیماران و مراجعان، فاکتورهای دیگری مورد نظر باشد.

از همین ابتدا باید اشاره شود که وقتی صحبت از بهترین جراحی بینی می‌ کنیم، هدف ما برگزاری یک مسابقه و یافتن نفر اول نیست. در واقع می‌خواهیم با هم بررسی کنیم که چه فاکتورهای منطقی می ‌تواند یک متخصص جراحی پلاستیک را کاندیدای عنوان بهترین جراح بینی کند. چه بسا پزشکان بسیاری لایق این عنوان باشند و هیچ وقت نشود به درستی نفر اول را پیدا کرد؛ اما حتما می‌توان پزشکانی را که در دسته بهترین جراح بینی قرار می ‌گیرند، مشخص ساخت.

حال 4 تا از فاکتور هایی که برای انتخاب بهترین جراح بینی اهمیت دارد را بیان می کنیم:

شماره 1- میزان مهارت و تجربه

شماره 2- کلینیک و تجهیزات پیشرفته

شماره 3- تخصص جراح و مدرک تحصیلی

شماره 4- اخلاق حرفه‌ای و دلسوزی

رینوپلاستی به روش باز

رینوپلاستی به روش باز یک عمل جراحی است که به طور گسترده ای بینی را باز می کند و به جراح پلاستیک صورت اجازه دسترسی آزاد به ناحیه بینی را می دهد. یک برش در زیر بینی در یک مکان نامشخص بین سوراخ های بینی ایجاد می شود تا به جراح در هنگام جراحی بینی کمک کند تا غضروف و استخوان بینی را مشاهده کند.

با رینوپلاستی به روش باز ، فلپ های پوست بینی به سمت بالا و خارج از بینی کشیده می شود تا به جراح کمک کند آزادانه کار کند. قبل از جراحی زیبایی بینی ، بی حسی موضعی به محل برش و همچنین به سپتوم بینی ، دیواره نازک استخوان بینی و غضروف جدا کننده سوراخ های بینی تزریق می شود. سپس جراح بر اساس نیازهای فردی کار خاصی را روی بینی انجام می دهد. از دلایل شایع جراحی زیبایی بینی می توان به تغییر شکل نوک بینی ، اصلاح پل انحرافی یا سپتوم ، برداشتن قوز پشت و سایر ترمیم های بینی اشاره کرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن