علت گسترش ارزهای دیجیتال چیست ؟

این روز ها خرید ارز دیجیتال بسیار رایج شده است. با توجه به دسترسی دشوار به حساب های دلاری استفاده از ارز های دیجیتال بسیار راحت تراست. ارز های دیجیتال بسیاری هستند که در ایران خرید و فروش میشوند مانند تتر، بیت کوین، کاردانو و غیره پس دانستن نحوه خرید ارز دیجیتال بسیار مهم است. 

ارز دیجیتال چیست ؟

ارز های دیجیتال همانطور که از اسم آن ها پیداست یک شکل از پول های الکترونیکی است و به ارز هایی گفته میشود که خرید، فروش، انتقال و ذخیره آن ها به صورت دیجیتالی انجام میشود. این ارز به هر ارزش ایجاد شده در فضای دیجیتال اشاره میکند. این ارز ها برای انتقال در اینترنت از رمزنگاری استفاده میکنند. رمزنگاری آن ها هم غیرقابل هک و پیگیری است.

چرا ارز دیجیتال آنقدر محبوب و پرطرفدار است؟

  1. امنیت 

ویژگی بارزی که تمام ارزهای دیجیتال مانند تتر، بیت کوین و اتریوم دارند این است که تمام ارزهای دیجیتالی شما به صورت رمزگذاری شده و به صورت سخت افزاری (cold-storage) ذخیره می شوند. به همین دلیل امکان سرقت یا از بین رفتن آنها وجود ندارد.

2.  پایدار و ثبات قیمت

معمولا قیمت ارز دیجیتال یکسان و ثابت است که همین دلیل به محبوبت و اهمیت آن افزوده است، قیمت تتر


صرافی های دیجیتال

صرافی ها دیجیتال سایت های آنلاینی هستند که در آن ها فروش و خرید ارز های دیجیتال مختلف انجام میشود. که به دو دسته داخل کشور و خارج کشور تقسیم میشوند. در این بخش ما به بررسی صرافی های داخل کشور می پردازیم به دلیل اینکه خرید ارز دیجیتال در صرافی های دیجیتال داخل کشور با استفاده از ریال و کارت های بانکی انجام میشود، اکثر ایرانی ها برای خرید ارز دیجیتال به سراغ این نوع صرافی ها میروند.

صرافی های داخل کشور برای احراز هویت مشتریان خود از آن ها درخواست عکس سلفی، کارت شناسایی و کارت بانکی میکنند.

روش های خرید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی که ارزش خود را در طول زمان حفظ میکند، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری میباشد. ارز های دیجیتال فیزیکی می باشد پس برای خرید و فروش آن ها نیاز به بستر وب وجود دارد.

سایت هایی مانند تترلند درگاه های ایمنی برای مشتریان خود فراهم کرده اند که می توانند از طریق کارت های بانکی خود به ساده ترین روش و در کمترین زمان به خرید ارز دیجیتال بپردازند.

خرید از صرافی های دیجیتال

مراحلی که برای خرید ارز دیجیتال در سایت هی آنلاین باید طی کنید معمولا شامل، پیدا کردن وب سایت معتبر، نصب کیف پول، احراز هویت و خرید ارز دیجیتال می باشد که در ادامه به توضیح مختصری درباره آنها می پردازیم

انتخاب یک صرافی معتبر

با توجه به این که خرید شما قرار است از طریق فضای اینترنت انجام شود و همانطور که میدانیم در این بستر باید احتیاط بیشتری به خرج داد اولین کار انتخاب یک وب سایت معتبر مانند تترلند می باشد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

جمع بندی

 در نهایت لازم است بدانید که اقدام به خرید ارز دیجیتال بوسیله یک صرافی معتبر مانند تترلند بسیار کار آسان و مطمئنی می باشد و شما میتوانید با خیالی آسوده به سرمایه گذاری برای خود بپردازید.


Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن