عوامل موثر در هزینه هایفوتراپی


هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست می باشد که برای مقاصدی نظیر: از بین بردن بافت های چربی زیر پوست، لیفت پوست و بهبود شل شدگی پوست و موارد این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد. اما یکی از مواردی که ممکن است به دغدغه زیباجویان تبدیل شود، هزینه هایفوتراپی می باشد که به عوامل متعددی بستگی دارد.

قبل از اینکه به بررسی عوامل موثر در قیمت هایفوتراپی پرداخته شود، ابتدا باید به این موضوع اشاره شود که این نوع روش جوانسازی پوست، غیر تهاجمی بوده است و دارای عوارض و خطرات بسیار پایینی می باشد. همچنین تقریبا مانند تمامی عمل های زیبایی پوست، باعث افزایش کلاژن سازی می شود.

عوامل موثر در تعیین هزینه هایفوتراپی

عوامل موثر بر روی هزینه هایفوتراپی چه می باشند؟

از جمله مواردی که می تواند در تعیین هزینه هایفوتراپی تاثیرگذار باشد، دستگاه مورد استفاده شده است. متاسفانه بیشتر این دستگاه ها کپی می باشند و در بعضی موارد می توانند باعث آسیب رسیدن به فرد شوند. هزینه هایفوتراپی با دستگاه های چینی به طبع کمتر از مدل های اصلی آن می باشند.

علاوه بر دستگاه ها، کلینیکی که انتخاب می شود، تاثیر مستقیمی در تعیین هزینه هایفوتراپی دارد. اگر این کار در مطب دکتر انجام شود یا اینکه در کلینیک های غیرپزشکی اتفاق بیفتد، قیمت متفاوتی را دارد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در مشخص کردن هزینه هایفوتراپی، میزان تجهیزات مطب، تخصص پزشک و تعداد جلسات می باشد. اگر کلینیکی تمامی تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشد، طبیعتا هزینه بیشتری را دریافت می کند. همچنین با توجه به نوع پوست هر فرد، تعداد جلسات در نظر گرفته شده می تواند کاملا متفاوت باشد.

هایفوتراپی چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

هایفوتراپی چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

از جمله مزایایی که این روش درمانی می تواند داشته باشد، عبارت است از:

  • با توجه به تحقیقات جدید، از این روش می توان برای پیدا کردن تومورهای سرطانی و بهبود آن ها استفاده کرد.
  • بهترین روش برای زاویه دار کردن فک.
  • از بین بردن خط خنده و ایجاد پوستی شفاف و صاف.
  • فراهم آوردن امکان لیف ناحیه های نظیر: چانه، پیشانی و غیره.
  • بهبود و درمان مشکلات مرتبط با افتادگی پلک. البته این مورد نیاز به تعداد جلسات متعددی دارد.
  • افزایش کلاژن سازی.

اما این روش ممکن است معایبی هم داشته باشد. ایجاد قرمزی و التهاب از مشکلات شایع این روش می باشد که البته طبیعی می باشند و پس از گذشت چند روز برطرف می شوند. یکی دیگر از معایب شایع این روش، ایجاد لکه های تیره بر روی پوست می باشد که به دلیل طول موج دستگاه است.

معیاب هایفوتراپی

با توصیه های که پزشک قبل و بعد از عمل در اختیار شما قرار می دهد، در صورت انجام صحیح آن، این مشکل بوجود نمی آید.

جمع بندی

با توجه موارد ذکر شده در ارتباط با هزینه هایفوتراپی، کلینیک زیبایی آنیل با در دست داشتن جدیدترین دستگاه ها و متخصص ترین پزشکان، می تواند تجربه یک پوست زیبا و شفاف را در اختیار شما قرار دهد.

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن