حتماً تا به حال متوجه شده‌اید که بسیاری از کاربران کرکره استفاده از درب‌های اتوماتیک و خرید کرکره برقی را به سایر مدل‌های غیر اتوماتیک ترجیح می‌دهند. این امر دلایل گوناگونی دارد. 

خرید کرکره برقی


از دشواری استفاده از کرکره‌های قدیمی و نیازمندی به توان بدنی بالا برای باز و بسته کردن آن گرفته تا تفاوت چشمگیر توانایی مدل‌های اتوماتیک در تأمین امنیت و زیبایی این تجهیزات از جمله دلایل متقن مصرف کنندگان برای خرید کرکره برقی هستند.
نکات مهم در خرید کرکره برقی

از جمله مواردی که در خرید کرکره برقی باید به آن توجه شود، عبارت است از:
موتور مناسب کرکره برقی

در کشور به طور رایج، 3 نوع موتور ساید (side)، توبلار یا همان توبولار(tubular) و سنترال (central) عرضه می شود. هر کدام از این ها به توجه به ویژگی هایی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان نمونه موتور ساید به دلیل توان بالایی که ارائه می دهد، برای مکان هایی با ابعاد بزرگتر و تیغه های سنگین تر، استفاده می شود.

بر خلاف آن، موتور توبولار برای مکان هایی با مساحت کمتر و تیغه های سبک تر استفاده می شود. همچنین به دلیل طراحی ظاهری آن، در داخل رو کرکره قرار می گیرد و در معرض دید نمی باشد. با توجه به موارد گفته شده می توانید با توجه به نوع کسب و کار، موتور مناسب کرکره برقی خود را انتخاب کنید.
نوع و جنس تیغه

از دیگر مواردی که در هنگام خرید کرکره، علاوه بر موتور مناسب کرکره برقی باید به آن توجه کنیم، نوع تیغه آن می باشد.

راهنمای خرید کرکره برقی


از انواع تیغه های می توانیم به: تیغه های پلی کربنات، گالوانیزه، آلومینیومی، رول گیتر، پانچ دار و موارد از این قبیل. به عنوان نمونه:

بانک ها را تصور کنید. این دسته از مشاغل احتیاج به امنیت بسیار بالایی دارند. پس هنگام خرید کرکره برقی، باید تیغه های پلی کربنات تهیه شود. دلیل آن هم میزان استحکام، ضد ضربه و گلوله و خش بودن آن می باشد. علاوه بر آن برای خرید موتور مناسب کرکره برقی، باید نوع ساید تهیه شود. دلیل آن هم وزن این کرکره می باشد.
گزینه های متصور در خرید کرکره برقی

انواع کرکره برقی برای کارکرد های مختلفی مناسب می باشند که از مزایای مشترک برخوردار هستند که مهمترین مزیت آن امنیت بالا، راحتی در استفاده، ایجاد زیبایی در محیط می باشد. در این صفحه از کرکره برقی، انواع کرکره برقی استفاده شده در مکان های مختلف را معرفی می کنیم. در خرید کرکره برقی همراه با یراق آلات مصرفی در کرکره به طور کامل توضیح داده شده.

هنگام خرید باید بسته به نیاز خود دقت فرمایید مدل های مختلفی وجود دارند که به آن اشاره میکنم:

کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی صنعتی، کرکره برقی فروشگاه، کرکره برقی ضد سرقت و کرکره های در، پنجره، بالکن و انواع مختلف وجود دارند
قیمت هر متر در خرید کرکره برقی

کرکره برقی به‌وسیله یک قدرت برقی کار می‌کند و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن آن فراهم می‌شود. از یراق‌آلات مهم کرکره برقی موتور است که کرکره به‌طور خودکار با فشار یک دکمه باز و بسته می‌شود. قیمت هر متر کرکره برقی با یراق‌آلات در در خرید کرکره برقی یکجا محاسبه می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله یک راهنمای جامع برای خرید یک کرکره برقی ارائه شد. شما می‌توانید برای خرید کرکره برقی مورد نظر خود به متین هوشمند مراجعه کنید و به راحتی یک کرکره برقی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن