انتخاب و خرید ایزوگام

 

عایق بندی قسمت های مختلف خانه، یکی از مهمترین و اساسی ترین کارها برای حفاظت از ساختمان در برابر عوامل طبیعی و غیرطبیعی و همچنین جلوگیری از فرسودگی قسمت های مختلف ساختمان است. عایق بندی انواع مختلفی دارد، یکی از رایج ترین و بهترین نوع آن ایزوگام است. اما مسئله ای که بسیار در تهیه ایزوگام مهم است، چگونگی انتخاب و خرید ایزوگام می باشد که به عوامل مختلفی بستگی دارد.


نصب و خرید ایزوگام 

عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید ایزوگام

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، عوامل بسیار زیادی در تهیه ایزوگام نقش دارند که ما در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

متراژ فضا

یکی از مهمترین عواملی که در انتخاب، خرید و همینطور قیمت ایزوگام تاثیر مستقیم دارد، مساحت فضای مورد نظر برای نصب ایزوگام می باشد. طبیعتا هرچه فضا بیشتر باشد، هزینه خرید ایزوگام نیز افزایش خواهد داشت.

شرایط جوی و آب و هوایی

یکی از فاکتور های مهم در خرید ایزوگام که بی تاثیر در قیمت آن هم نیست، شرایط آب و هوایی منطقه است. نوع ایزوگام مورد استفاده در مناطق بارانی با مناطق خشک کاملا متفاوت است و همین مسئله در قیمت خرید ایزوگام تاثیرگذار است.

میزان مقاومت ایزوگام

مقاومت ایزوگام در برابر فشارهای زیاد و اجسام سنگین یکی از دلایل مهم در انتخاب و خرید ایزوگام است. التبه باید به این نکته توجه داشته باشید که میزان مقاومت ایزوگام، به کیفیت مواد اولیه هنگام ساخت بستگی دارد. طبیعتا هرچه مقاومت ایزوگام در برابر فشارهای خارجی بیشتر باشد، در نتیجه دوام بیشتری خواهد داشت و هزینه خرید ایزوگام نیز بیشتر خواهد شد.

ضخامت و وزن ایزوگام

به طور کلی میزان استانداردی برای ضخامت و وزن ایزوگام وجود دارد. وجود هر تغییری در میزان وزن و ضخامت ایزوگام، از کارایی و تاثیر آن می کاهد. معمولا وزن استاندارد ایزوگام بین 40 تا 42 کیلوگرم است و ضخامت آن نیز با توجه به کاربردهای مختلف متفاوت است.

هزینه خرید ایزوگام

هر یک از مواردی که در بالا به آن اشاره نمودیم، به تنهایی در قیمت تمام شده ایزوگام تاثیر به سزایی دارند. هرچه کیفیت و کارایی ایزوگام بیشتر باشد و ساخت آن مطابق با استانداردها باشد، به طبع هزینه آن نیز افزایش می یابد.

قیمت خرید ایزوگام

کلام آخر

استفاده از ایزوگام امروزه به یکی از مهمترین کارها در هنگام ساخت و ساز ساختمان ها به شمار می آید. ما در این مقاله به نکاتی که هنگام تهیه و خرید ایزوگام ضروری و مهم است اشاره نمودیم تا به شما در انتخاب ایزوگام مناسب و به صرفه کمک کرده باشیم.

شرکت ایزوگام ایران یکی از بهترین و معتبرترین مراکز در زمینه نصب، تعمیر و خرید ایزوگام می باشد که شما می توانید با مراجعه حضوری به شعب مختلف آن می توانید خریدی مطمئن وبهینه داشته باشید.

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن