هزینه هایفوتراپی صورت چقدر است؟

در این مطلب از ویکی درمان، به بررسی هایفوتراپی صورت و همچنین بررسی هزینه هایفوتراپی میپردازیم.

هایفوتراپی یک درمان معجزه آسا برای جوانسازی و احیای فرم صورت است که معمولا در افراد میانسال و کسانی که مشکلاتی در فرم صورت خود دارند استفاده می‌شود.

با افزایش سن پوست صورت کلاژن سازی خود را ادامه نداده و در نتیجه چین و چروک و افتادگی در پوست صورت پدیدار می‌شود؛ در این صورت میتوانید هایفوتراپی را در بهترین کلینیک هایفوتراپی انجام دهید، چرا که این عمل به دلیل رابطه مستقیم با پوست صورت بسیار حساس بوده و الزاما باید در کلینیک هایفوتراپی مطمئن انجام شود.

هایفوتراپی چیست؟

 

هایفو  به معنی  «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. هایفوتراپی همچنین یکی از روش‌های جدید در زیبایی بوده و عموما برای سفت شدن و لیفت صورت از آن استفاده می‌شود. این درمان تقریبا غیرتهاجمی بوده و میتواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت محسوب شود

در روش هایفوتراپی از امواج مورد استفاده در سونوگرافی ها بهره مند شده و به لایه ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک کلاژن و جوانسازی در پوست صورت می‌شود.

هزینه هایفوتراپی نیز بسته به نوع کلینیک هایفوتراپی انتخابی و همچنین نوع دستگاه‌های مورد استفاده و دستمزد پزشک متخصص متغیر است. اما عموما از 5 میلیون شروع شده و با توجه به موارد ذکر شده کم یا زیاد می‌شود.

از هایفوتراپی سالهاست که بابت درمان تومور‌های سرطانی استفاده می‌شود و برای اولین بار در کاربرد لیفت ابرو به ثبت رسید. 



 هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

 دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد
همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، برآورد هزینه هایفوتراپی به موارد متعددی بستگی دارد که هرکدام باعث افزایش یا کاهش هزینه هایفوتراپی می‌شوند.

ویژگی های کلینیک هایفوتراپی معتبر چیست؟

 انتخاب کلینیک هایفوتراپی معتبر نقش موثری در نتیجه این عمل خواهد داشت. چرا که اگر کلینیک هایفوتراپی معتبری را انتخاب نکنید ممکن است مخاطرات جبران ناپذیری را متحمل شوید.
یک کلینیک هایفوتراپی معتبر در قدم اول از پزشکان و متخصصان با تجربه بهره مند بوده و پس از آن از دستگاه‌های روز دنیا نیز بهره مند است
اگر هایفوتراپی در یک کلینیک حرفه ای انجام شود باعث کاهش محسوس چین و چروک شده و فرآیند جوانسازی را تسریع میبخشد
 

پایان بندی

تا زمانی که اثرات پیری در پوست شما شدت کمی دارد، نیازی به جراحی سنگینی مانند لیفت ندارید. اگر سالی یک بار هایفوتراپی انجام دهید، در طول ۱۲ سال، هزینه‌اش تقریباً با جراحی لیفت برابر می‌شود. پس از لحاظ هزینه در بلند مدت، تفاوت چندانی وجود ندارد؛ اما خطرات جراحی به مراتب بیشتر است

از اینکه تا پایان این مقاله از ویکی درمان با ما همراه بودید متشکریم.

 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ

درباره بیت کوین و خرید آن