درباره بیت کوین و خرید آن

 بیت کوین را می توان مشهورترین رمزارز جهان دانست. با اینکه بیش از یک دهه است که بیت کوین پایه گذاری شده است اما هنوز افرادی هستند که از این رمزارز اطلاعات دقیق و کاملی ندارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و نحوه خرید بیت کوین بپردازیم. معامله گر هایی که در بازار ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند معتقدند که راحت ترین و امن ترین ارز دیجیتال بیت کوین است. همین دلیل کافی است تا سرمایه گذاران حوزه ارز دیجیتال به سمت بیت کوین بروند. جهت خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانی چهار مرحله پیش روی شما است که عبارت است از:


1. در صرافی ارز دیجیتال یک حساب کاربری ایجاد کنید.

2. مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید.

3. حساب خود را با ریال شارژ نمایید.

4. مقدار بیت کوین مد نظرتان را وارد کرده و خریداری کنید.

برای انجام احراز هویت نیاز دارید یک کپی از کارت ملی و شناسنامه خود را ارسال نمایید و همچنین یک نوشته که نشان می دهد شما مدارک خود را به چه منظور ارسال کرده اید. در نهایت پس از انجام این مراحل، برای خرید بیت کوین شما باید ابتدا حساب کاربری خود را شارژ نموده سپس اقدام به خرید بیت کوین نمایید.
بیت کوین در واقع یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که وایت پیپر آن در سال 2008 توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی گردید و پس از مدتی در ژانویه 2009 به اندازی شد. بین کوین را به عنوان یک رمزارز نظیر ب نظیر یا peer to peer می شناسند. این بدین معناست که تمام تراکنش های شبکه بیت کوین مستقیما بین شرکت کنندگان باربر و بدون نیاز به هیچ گونه واسطه برای تسهیل یا اجازه است.
به گفته ناکاموتو یکی از بزرگترین اهداف ایجاد بیت کوین راه اندازی یک شبکه غیرمتمرکز بوده است. به این معنا که بیت کوین با بهره بردن از شبکه بلاک چین می تواند به راحتی با سرعت بالا و کارمزد پایین در سراسر جهان انتقال پیدا کند بدون این که هیچ دولتی روی آن تسلطی داشته باشد.

Comments

Popular posts from this blog

نکات مهم در قیمت موبایل و خرید اقساطی موبایل

ترکیب فوق العاده ایسوس راگ و لوازم جانبی گیمینگ